Miep

Miep

maandag 29 augustus 2011

Knutsels

Mijn stageperiode heb ik met een voldoende afgesloten waarna ik ben verder gegaan met vakantie werk doen op die plaats.
Ik heb nu pas weer tijd gehad om iets te knutselen en heb deze tijd ook goed benut.
Ik heb het volgende gemaakt:
Een hoes voor over de ballon.


Een kussen sloop met 2 verschillende kanten


Een memo bord


Een hoesje voor mijn school artikelen. Geschikt voor alle benodigde spullen

Een carnavalsschort

Een schort die je aan 2 kanten kunt gebruiken. Een kant blauw en een kant PIP-Studio


Een voelbal met verschillende soorten stof




2 opmerkingen:

  1. Nou lianne,

    zo te zien heb jij tijd genoeg;)
    Was t helemaal gelukt met het memobord?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey manouk,

    Jep memobord is gelukt.. Haha tijd genoeg?
    Is gemaakt op donderdag avond en zaterdag =P

    Groetjes Lianne

    BeantwoordenVerwijderen